Subject: jäätmed kinnistul
From: Karin Mägi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 13:58:32 +0200

Tere!

Riigile kuuluvale kinnistule 11250 Viimsi-Randvere tee L2, Metsakasti
raudteeülesõidust Randvere poole, on tekkinud palju jäätmeid punaste
kastidega märgitud asukohtades. Kraavi on toodud taarakaste, tühja
plastiktaarat ja kilekotte. Vedeleb suur traktorirehv ja murul erinevaid
olmejäätmeid. Samuti on kinnistul asfaldipuru hunnikud, mille edasine
staatus või hetkevajadus on vallale teadmata. Kuna kinnistu risustajaid ei
ole õnnestunud tuvastada väärteomenetluse läbiviimiseks, siis palun
kinnistu esimesel võimalusel korrastada. Lisan fotod.

Lugupidamisega

Karin Mägi
järelevalveosakonna juhataja
järelevalveosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 5684 0612

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.